Folkeskole
Vejle Kommune

Øster Nykirke Skole

Øster Nykirke Skole er en folkeskole i Vonge, Vejle Kommune.

7681 4420
osternykirkeskole@vejle.dk
Besøg hjemmeside
Elevtal
123
Lille skole
Kommune ⌀: 344
Trivsel
89.7%
↗ 4% over gennemsnit
Kommune ⌀: 86.4%
Klasse ⌀
17.6
↘ 18% under gennemsnit
Kommune ⌀: 21.5

Om skolen

På skolen går der 123 elever, hvilket er en del færre end kommunens gennemsnit på 344 elever. Klassekvotienten på skolen er 17.6, hvilket er lidt færre elever pr. klasse end kommunens gennemsnit på 21.5.

Oplysninger om kompetencedækningen blandt skolens personale er ikke tilgængelige.

89.7% af eleverne var i høj trivsel ved seneste trivselsmåling. Det betyder, at disse elever udtrykte, at deres generelle trivsel ligger mellem 3,1 og 5 på en skala fra 1-5.

Udtalelser om skolen

0 udtalelser
💬

Ingen udtalelser endnu

Vær den første til at dele din oplevelse med denne skole

Anmeldelser (fra forældre)

Baseret på
0 bedømmelser
Samlet gennemsnit:
Tryghed og trivsel
Lærerens engagement
Fagligt niveau
Skole-hjem-samarbejde
Fællesskab og sociale rammer
Fysiske rammer
SFO og fritidstilbud
Ledelse og kommunikation
Overordnet tilfredshed
Skolestien 10A
Vonge
O

Del din oplevelse

Hjælp andre forældre med at træffe det rigtige valg ved at dele din oplevelse med Øster Nykirke Skole.

Bedøm skolen

Kontakt skolen

7681 4420
osternykirkeskole@vejle.dk
Skoleleder: Tina Grønborg Hansen
Skolestien 10A
7173 Vonge

Vejle Kommune

Region Syddanmark
121.696 indbyggere (2024)
61 skoler i kommunen
Kendt for: Bølgen bygninger, Vejle Fjord og Kongernes Jelling

Skoletype

Folkeskole

Sammenlign skolens resultater

Øster Nykirke SkoleKommuneLandsgennemsnit
KaraktergennemsnitIkke oplyst-7.57.2
ElevfraværIkke oplyst-6.5%8%
KompetencedækningIkke oplyst-86.6%85%
Trivsel89.7%
86.4%87%
Elevtal123
344403
Klassekvotient17.6
21.520.6
Overgang til ungdomsuddannelseIkke oplyst-83.6%85%

Øster Nykirke Skoles udvikling over tid

Kan Skolr blive bedre?

Skolr er udviklet for at hjælpe forældre med at finde den rette skole til deres barn.