Folkeskole
Holbæk Kommune

Undløse Skole

Undløse Skole er en folkeskole i Tølløse, Holbæk Kommune.

7236 7200
skolerneivest@holb.dk
Besøg hjemmeside
Elevtal
76
Lille skole
Kommune ⌀: 292
Trivsel
88.9%
↗ 8% over gennemsnit
Kommune ⌀: 82.4%
Klasse ⌀
13.0
↘ 36% under gennemsnit
Kommune ⌀: 20.2

Om skolen

På skolen går der 76 elever, hvilket er en del færre end kommunens gennemsnit på 292 elever. Klassekvotienten på skolen er 13, hvilket er lidt færre elever pr. klasse end kommunens gennemsnit på 20.2.

Kompetencedækningen blandt skolens personale er 70%. Det fortæller hvor stor en del af undervisningen, der varetages af lærere med kompetence i det fag, de underviser i.

88.9% af eleverne var i høj trivsel ved seneste trivselsmåling. Det betyder, at disse elever udtrykte, at deres generelle trivsel ligger mellem 3,1 og 5 på en skala fra 1-5.

Udtalelser om skolen

0 udtalelser
💬

Ingen udtalelser endnu

Vær den første til at dele din oplevelse med denne skole

Anmeldelser (fra forældre)

Baseret på
0 bedømmelser
Samlet gennemsnit:
Tryghed og trivsel
Lærerens engagement
Fagligt niveau
Skole-hjem-samarbejde
Fællesskab og sociale rammer
Fysiske rammer
SFO og fritidstilbud
Ledelse og kommunikation
Overordnet tilfredshed
Øvej 3
Tølløse
O

Del din oplevelse

Hjælp andre forældre med at træffe det rigtige valg ved at dele din oplevelse med Undløse Skole.

Bedøm skolen

Kontakt skolen

7236 7200
skolerneivest@holb.dk
Skoleleder: Mads Granlien
Øvej 3
4340 Tølløse

Holbæk Kommune

Region Sjælland
74.129 indbyggere (2024)
57 skoler i kommunen
Kendt for: Isefjorden, Holbæk By og sejlsport

Skoletype

Folkeskole

Sammenlign skolens resultater

Undløse SkoleKommuneLandsgennemsnit
KaraktergennemsnitIkke oplyst-6.67.2
ElevfraværIkke oplyst-8.7%8%
Kompetencedækning70%
75.6%85%
Trivsel88.9%
82.4%87%
Elevtal76
292403
Klassekvotient13
20.220.6
Overgang til ungdomsuddannelseIkke oplyst-79.1%85%

Undløse Skoles udvikling over tid

Kan Skolr blive bedre?

Skolr er udviklet for at hjælpe forældre med at finde den rette skole til deres barn.